Ψηφιακή Επανάσταση για τα Supermarkets Θανόπουλος με Νέα Εφαρμογή και Ανανεωμένο E-shop

Ψηφιακή Επανάσταση για τα Supermarkets Θανόπουλος με Νέα Εφαρμογή και Ανανεωμένο E-shop


Η αλυσίδα super markets Θανόπουλος, γνωστή για την εξαιρετική ποικιλία προϊόντων και τις ανταγωνιστικές τιμές της, επεκτείνει την παρουσία της στον τομέα της κινητής τηλεφωνίας, διευκολύνοντας τους καταναλωτές που προηγουμένως επέλεγαν βάσει της απόστασης. Το εφαρμογή Thanopoulos (clickable) είναι διαθέσιμο για Android (clickable) & iOS (clickable) και συνοδεύεται από μια ανανεωμένη εμπειρία στο e-shop, επιβεβαιώνοντας τη δέσμευση της επιχείρησης να προσφέρει την καλύτερη δυνατή εμπειρία αγορών, συνεχίζοντας την παράδοση που ξεκίνησε το 1877.

Το Thanopoulos mobile app και το ανανεωμένο website σχεδιάστηκαν με προσοχή στη λεπτομέρεια και εστιάζουν στην ευκολία χρήσης. Διαθέτουν πολλές χρήσιμες λειτουργίες για τη διευκόλυνση της πλοήγησης των πελατών. Σκοπός της εταιρείας είναι να μεταφέρει τη φυσική εμπειρία των καταναλωτών στο ψηφιακό περιβάλλον, εκμεταλλευόμενη τις δυνατότητες της τεχνητής νοημοσύνης. Αυτό επιτρέπει στο app και το e-shop να προσαρμόζονται στις προτιμήσεις των χρηστών, εξασφαλίζοντας μια εξατομικευμένη online εμπειρία.

Η πλατφόρμα Wave Grocery, προϊόν της Desquared, επιλέχθηκε για το σχεδιασμό του website και της εφαρμογής. Χρησιμοποιεί προηγμένες τεχνολογίες και τη γνώση της ομάδας στον τομέα, παρέχοντας ένα ολοκληρωμένο οικοσύστημα e-commerce εργαλείων κατάλληλο για τις ανάγκες των super markets. Όλα αυτά στοχεύουν να προσφέρουν αξεπέραστες υπηρεσίες, με την προσήλωση της Θανόπουλος στην ποιότητα και την ποικιλία των προϊόντων της.

«Από το 1877, παραμένουμε σταθεροί στην επιδίωξή μας για ποιότητα και ποικιλία, καθώς και στη δημιουργία προσωπικών σχέσεων με τους πελάτες μας. Το νέο ψηφιακό βήμα μας επιτρέπει να δημιουργήσουμε ένα ψηφιακό οικοσύστημα που σταδιακά θα προσφέρει εξατομικευμένες υπηρεσίες marketing και προτάσεις αγορών», δήλωσε ο Δημήτρης Χατζηγιάννης, Διευθυντής Marketing. «Πρόκειται για ένα σύγχρονο digital ecosystem που φέρνει στο επίκεντρο τις αξίες του brand μας», προσέθεσε η Λαμπρινή Ντούτση, e-Commerce Manager.

Η “ευφυΐα” του λειτουργικού ενισχύεται συνεχώς για τη διαχείριση των 21.000 κωδίκων του online καταστήματος, ενώ προσφέρει πρόσβαση σε εκπτωτικές προσφορές και προσωποποιημένες προτάσεις αγορών για κάθε καταναλωτή, εξασφαλίζοντας μια μοναδική εμπειρία αγορών. Πηγή: newsbeast.gr