Επιβράβευση και Δώρα με το Πρόγραμμα Level Up από Mastercard και efood

Επιβράβευση και Δώρα με το Πρόγραμμα Level Up από Mastercard και efood


Η Mastercard και το efood συνεχίζουν τη συνεργασία τους με το πρόγραμμα επιβράβευσης “Level Up with Mastercard”, το οποίο απευθύνεται αποκλειστικά στους κατόχους καρτών Mastercard και χρήστες της εφαρμογής efood. Από τις 16 Σεπτεμβρίου έως τις 30 Νοεμβρίου 2024, οι συμμετέχοντες έχουν την ευκαιρία να κερδίσουν μοναδικά δώρα και εμπειρίες, απλώς πραγματοποιώντας παραγγελίες μέσω της πλατφόρμας.

Οι χρήστες μπορούν να κερδίσουν τους πρώτους 100 πόντους ολοκληρώνοντας την πρώτη τους παραγγελία και αποθηκεύοντας την κάρτα τους (card-on-file) ή χρησιμοποιώντας Mastercard Apple Pay / Mastercard Google Pay. Με κάθε νέα παραγγελία, οι χρήστες συγκεντρώνουν επιπλέον πόντους και μπορούν να συμμετάσχουν σε ειδικές «αποστολές» για να επιταχύνουν τη διαδικασία επιβράβευσης.

Ανάλογα με το επίπεδο που θα επιτύχουν μέχρι τη λήξη της δράσης, οι συμμετέχοντες διεκδικούν εντυπωσιακά δώρα, όπως ένα ταξίδι στην Κροατία για δύο, ένα νέο Citroën Ami, ένα iPad Pro 6ης γενιάς και άλλα δώρα για τους λάτρεις της τεχνολογίας. Επιπλέον, μεγάλος νικητής θα κερδίσει δωρεάν αγορές μέσω efood για έναν ολόκληρο χρόνο, ενώ ένας άλλος θα απολαύσει δωρεάν ψώνια από το efood market για το ίδιο χρονικό διάστημα.

Η Λουκία Χωραφά, Head of Marketing & Communications της Mastercard για Ελλάδα, Κύπρο και Μάλτα, επεσήμανε: «Είμαστε πολύ χαρούμενοι που συνεχίζουμε τη συνεργασία μας με το efood μέσω του προγράμματος “Level Up with Mastercard”. Με αυτή την πρωτοβουλία, αποδεικνύουμε τη δέσμευσή μας στην προσφορά καινοτόμων πληρωμών και στη επιβράβευση των κατόχων καρτών Mastercard».

Στην ίδια κατεύθυνση, η Θέτις Γούλιου, COO του efood, τόνισε: «Η πολυετής συνεργασία μας με τη Mastercard είναι βασισμένη στην κοινή δέσμευση για καινοτομία. Μέσα από το πρόγραμμα αυτό, προσφέρουμε στους χρήστες μας νέους τρόπους να διεκδικούν σημαντικά δώρα και να κερδίζουν κουπόνια για δωρεάν γεύματα».

Η δράση αυτή επιβεβαιώνει τη δέσμευση και των δύο εταιρειών για τη δημιουργία μιας πλούσιας εμπειρίας στους χρήστες της πλατφόρμας. Πηγή: newsbeast.gr