Για τη Volton, η Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών είναι μια σημαντική ευκαιρία να προβάλει το πυρήνα της στρατηγικής της, που δεν είναι άλλος από τη συνεχή αναβάθμιση της εμπειρίας των πελατών. Με προσήλωση στην ικανοποίηση πελατών, η εταιρεία αναγνωρίζει ότι ο ανθρώπινος παράγοντας είναι κρίσιμος για την παροχή άριστης εξυπηρέτησης και την ομαλή λειτουργία της.
Η Volton συμμετείχε και φέτος στον εορτασμό της εβδομάδας με στοχευμένες δράσεις που ανέδειξαν την δέσμευσή της για ποιοτικές υπηρεσίες. Μία από αυτές ήταν η πρωτοβουλία «#έλα_στην_θέση_μου», η οποία εστίασε στην προώθηση της φωνής των πελατών, ενισχύοντας τη σύνδεση μεταξύ της ομάδας εξυπηρέτησης και τους πελάτες.
Επιπλέον, μέσω της δράσης «#CSAwards», η Volton αναγνώρισε τη σπουδαία δουλειά της ομάδας εξυπηρέτησης, επιβραβεύοντας υπαλλήλους που διακρίθηκαν για την αφοσίωσή τους και την εξαιρετική απόδοσή τους.
Με συνεχείς επενδύσεις στην ποιότητα των υπηρεσιών και την καινοτομία, η Volton προσφέρει «Καθαρές και Έξυπνες» λύσεις που ανταγωνίζονται στις απαιτήσεις της σύγχρονης ζωής. Σε προοπτική μελλοντική, η εταιρεία προγραμματίζει να συνεχίσει την πελατοκεντρική προσέγγισή της, παρέχοντας και το 2025 προϊόντα και υπηρεσίες που θα είναι αξιόπιστα και οικονομικά.
Πηγή: newsbeast.gr