Ανάγκες και Προοπτικές στον Τομέα των Υποδομών στην Ελλάδα

Ανάγκες και Προοπτικές στον Τομέα των Υποδομών στην Ελλάδα


Στο συνέδριο της Ναυτεμπορικής, ο κ. Πέτρος Σουρέτης, Εντεταλμένος Σύμβουλος και Εκτελεστικό Μέλος Δ.Σ. της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, αναφέρθηκε στη σημαντικότητα της βελτίωσης και συντήρησης των υποδομών, επισημαίνοντας ότι δεν αρκεί απλώς η κατασκευή τους. Η διαρκής μέριμνα για τη λειτουργία τους γίνεται ακόμη πιο αναγκαία, ειδικά καθώς οι σύγχρονες απαιτήσεις για έξυπνες και βιώσιμες υποδομές έχουν ανεβάσει τον πήχη.

Σημείωσε πως οι ελλείψεις σε έργα υποδομής στην Ελλάδα είναι προφανείς, αφού οι πολίτες βιώνουν καθημερινά αυτές τις ανάγκες, όπως για παράδειγμα οι δύσκολες μετακινήσεις μεταξύ Αθήνας και Πάτρας. Ο κ. Σουρέτης τόνισε ότι τα δημοσιονομικά περιθώρια της χώρας δεν επαρκούν για να καλύψουν αυτές τις απαιτήσεις.

Η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, με περισσότερα από 50 χρόνια εμπειρίας στον κατασκευαστικό τομέα, έχει αναγνωρίσει νωρίς αυτή την ανάγκη και εργάζεται προς τον στόχο της δημιουργίας ενός πλήρως καθετοποιημένου ομίλου, προσφέροντας ένα διαφοροποιημένο χαρτοφυλάκιο υποδομών τόσο στην ελληνική όσο και στην ευρωπαϊκή αγορά. Η συνολική επενδυτική ικανότητα του ομίλου ανέρχεται σε πάνω από 3 δισ. ευρώ, ποσό που μπορεί να χρησιμοποιηθεί για κρίσιμες επενδύσεις.

Αναφερόμενος στις προοπτικές και τις προκλήσεις του κατασκευαστικού τομέα, ο κ. Σουρέτης επισήμανε ότι παρά την πρόσφατη θετική πορεία, η Ελλάδα παρουσιάζει υστέρηση σε σύγκριση με άλλες χώρες της Ευρώπης, όπως η Ρουμανία. Έκανε λόγο για τη σημασία των μεγάλων έργων υποδομών, τα οποία προσφέρουν εγχώρια προστιθέμενη αξία και συμβάλλουν στη βελτίωση της ποιότητας ζωής των πολιτών.

Επιπλέον, ο κ. Σουρέτης αναγνώρισε την ανάγκη για έναν Εθνικό Στρατηγικό Σχεδιασμό Υποδομών, προκειμένου να καθοριστούν προτεραιότητες και να εξειδικευθούν οι πόροι χρηματοδότησης. Υπογράμμισε και την έλλειψη ανθρώπινου δυναμικού στον τομέα, προσδιορίζοντας ανάγκες που προσεγγίζουν τις 50.000 θέσεις εργασίας.

Ο κ. Σουρέτης κατέληξε χαρακτηρίζοντας «παντελώς ανεξήγητη» τη στάση της πολιτείας απέναντι στις Πρότυπες Προτάσεις, οι οποίες θα μπορούσαν να επιταχύνουν τη διαδικασία υλοποίησης έργων υποδομής, παραμένοντας ωστόσο ανενεργές.

Πηγή: newsbeast.gr